2009. október 10., szombat dátum: 21:56 |  
Sajnos, vészesen lemaradtam a mozis vetítésről, így csekély öt hónappal a premier után megtekintettem a filmet. Semmiféle Star Trek cuccot nem láttam életemben, inkább Star Wars párti voltam, de ez a film kellemes csalódás volt...



A történet annyi, hogy van ez a fiatal kadét James Kirk, akinek apja nagy hős volt, mert megmentettegy csomó embert azzal, hogy feláldozta magát és van ez a Spock srác aki egy logikán alapuló társadalomban nevelkedett és nem igazán mutatt ki érzelmet a gyerek. Na ennek a két embernek és társaiknak első U.S.S. Enterprise -béli útját mutatja be. Elég sok minden történik, az ember csak úgy kapkodja a fejét, hogy "nézd robban a bolygó", meghogy "eh ejtőernyőznek egy űrhajóból". Szal a film elég fasza.


Színészek közül igazából a két főszereplőt emelném ki. Zachary Quinto (hey Sylar!) makulátlanul játszotta az érzelemmentes embert, és az eddig számomra ismeretlen Chris Pine is kitett magáért. Na, de van itt Eric Bana-tól kezdve Winona Ryder szal van felhozatal. Rendező se nevesebb személy, mint J.J. Abrams (helló Cloverfield, Lost) valamint a produceri székben ott csücsül Damon Lindelof is (Lost).

Negatívumok: Nem sok volt, de engem egypár zavart. Így Star Trek szűzként, én így kicsit több magyarázatra számítottam, hát nem kaptam. Star Trek fanok biztos ujjongtak minden ismerős arcnak, de nekem igazából nem jutott ebből a jóból. Ja és nagyon idegesített az orosz csávó meg az a hülye kis szörnye, kb ennyi.

Értékelés: Egy 7/10-et megér, mert ebből még lehet jobbat csinálni érzem. Folytatás várható és reméljük hasonlóan fogyasztható állapotban.
Bejegyezte: elefánt Címkék: ,

1 megjegyzés:

Startrekfan írta...

OMFG 7/10 ET AD ERRE A FILMRE TE EGY HÜLYE VAGY TUDOD MIEN JO? 11/10 love!!!

2009. október 10. 22:30  

Archívum