2009. október 23., péntek dátum: 22:20 |  
Még nyáron a Transformers előtt láttam meg eme film előzetesét. Alapsztori tetszett, jó kis színészek, Tony Scott, Szuper! Gondoltam magamban, jó kis popcorn mozi lesz, akárcsak A Belső ember vagy a Deja Vu. Hazaérve megtaláltam az interneten, hogy ez egy remake egy 1974-es filmnek, amiben Walter Matthau, Robert Shaw és Hector Elizondo is szerepelt, ez a régi film jó kritikákat is kapott. Na és, hogy mi a vélemény a filmről? Tovább mögött megtudod! :P




!!SPOILEREK ELŐFORDULHATNAK!!

Nem igazán vagyok elragadtatva. Szerintem az egész film,  átgondolatlan. Na, de hogy a sztoriról is legyen már pár szó: van egy rakatt bűnöző akik metróban túszul ejtenek egy rakat embert és váltságdíjat követelnek, a bűnözők vezetője pedig Ryder (John Travolta) ő diskurál a forgalomirányítóval (Denzel Washington). Igazából ennyi a sztori, sok furfangosság nincs benne.

Tony Scott maga viszont kihozta a filmből amit tudott. Az akciók egész jók voltak, főleg amikor vitték a pénzt és a kocsival minden megtörtént ami csak lehetséges. :P Vicces volt, hogy a végén már a lezuhant kocsiból kikapták a pénzt meg az embereket, a motorosok meg lazán felkapták a táskát és mentek tovább.:D A forgatókönyv viszont egy kicsikét gyenguska volt Brian Helgeland részéről. A Man on Fire után nem ezt vártam tőle, előre félek a Robin Hood feldolgozástól, aminek írásában ő is részt vesz.


Ez a film nem fog Denzel Washington legjobb szerepei közt játszani, ha közte és Travolta között kéne választani, akkor azt mondanám, hogy Travolta volt a jobb. Igazi rossz fiú, aki nem riad meg semmitől, ha nyer akkor nyer, ha nem akkor inkább meghal. Jó volt, ahogy a végén kérlelte a Washington által játszott Waltert, hogy ölje meg. Viszont kettőjükön kívül, valahogy senki más nem kap szerepet a filmben. Nem is merünk meg senkit igazából. Néha beugrik a John Turturro által játszott zsaru, de a metrón lévőkkel, vagy Walter feleségével, de még a többi bűnözővel sem foglalkoznak tetemesen. Poén, hogy az eredeti filmben nem Walter-nek hívják a főszerereplőt, hanem a remakeban ez egy "megemlékezés" Walter Matthau előtt.

Értékelés: Egy popcorn filmnek elmegy, de voltak benne jó pillanatok is. A Travolta és Washington párbeszédei között voltak igazán üdítőek, de mást nem igazán nyújtott a film, ez egy igazán közepesre sikeresett, 5/10-re. Lehet, hogy egy kicsit "sok" a pontszám, de az elvárásaim sem voltak a fellegekben. Én csak egy könnyed tűszejtős filmre vágytam nem többre.
Bejegyezte: elefánt Címkék: ,

0 megjegyzés:

Archívum